مشاور حقوقی

چرا در تنظیم قرارداد به مشاور حقوقی امور قراردادها نیاز داریم؟

به عنوان صاحب کسب‌و‌کار یا فعالیت تجاری، اغلب به آسانی اسناد و مدارکی که روی میزمان می‌آید را مطالعه و امضا می‌کنیم. اما وقتی نوبت به قراردادها و توافق‌نامه‌هایی می‌رسد که بر روی فعالیت کاری‌مان تاثیر می‌گذارد، با حساسیت بیشتری به موضوع می‌نگریم. سرچشمه این حساسیت بار حقوقی و مسئولیت مدنی و کیفری قرارداد است و همین جزییات باعث می‌شود تا بی‌درنگ نیاز به یک مشاور حقوقی امور قراردادها پیدا کنیم.

با این حال برخی اوقات هم پیش می‌آید که به بهانه‌های مختلف، این احساس نیاز را نادیده گرفته و ترجیح می‌دهیم که امور قراردادها را با مشاور حقوقی در میان نگذاریم. اما بی‌شک عدم مشورت با یک مشاور تنظیم قرارداد می‌تواند عواقب جدی برای ما داشته باشد. از جمله هزینه‌های سنگین بعدی که ممکن است هنگام بروز اختلاف حقوقی گریبان گیر ما شود. گاهی حتی اوضاع به حدی وخیم می‌شود که امکان از دست رفتن  همه چیز وجود دارد!

در ادامه به بررسی دلایلی می‌پردازیم که چرا در تنظیم قرارداد حتما به مشاور حقوقی امور قراردادها نیاز داریم. در انتهای مطلب اگر سوالی دارید، می‌توانید سوال خود را از مشاور حقوقی امور قراردادها پرسیده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

مطلب قبلی
وینداد حق بیمه و مالیات

بیمه کسب‌وکار خانگی چگونه است؟ مالیات آن چه شرایطی دارد؟

مطلب بعدی
مالیات بر ارزش افزوده

هر آنچه در مورد مالیات بر ارزش‌افزوده که باید بدانید!

تولید محتوا
مطالب مرتبط